Palautukset

COSMO.FI-VERKKOKAUPAN PALAUTUKSET

PALAUTUS
Cosmolle on hyvin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös.
Ilmoitus palautuksesta eli peruuttamisoikeuden käyttämisestä on tehtävä Cosmolle 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Palautathan tuotteen viivytyksettä ja viimeistään 14 vuorokauden kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Mikäli palautat tuotteet 14 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta, ei erillistä ilmoitusta peruttamisoikeuden käyttämisestä tarvita.
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tee palautus alla olevien ohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus osoitteessa cosmo.fi.
Noudata näitä ohjeita tuotteen palautuksen yhteydessä:
Palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta tulee käsitellä huolellisesti.
Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Vastaat myös tällöin palautuksen aiheuttamista posti- ja käsittelykuluista.
Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit.
Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi sinetöitynä toimitettua, avattua hygieniatuotetta ei voi palauttaa.
Sinetöityjen tuotteiden osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia
Täytä palautettavasta tuotteesta palautusilmoitus. Voit käyttää joko Cosmon omaa palautusilmoitusta tai EU:n kuluttajaoikeusdirektiivin mukaista peruuttamislomaketta. Palautusilmoitus liitetään palautettavan tuotteen mukaan pakettiin.
Mikäli olet vastaanottanut viallisen tai väärän tuotteen, palauta se näiden ohjeiden mukaisesti. Kirjoita palautusilmoituksen Lisätietoja-sarakkeeseen, miten vika tuotteessa ilmenee ja haluatko ehjän/oikean tuotteen tilalle. Kun kyseessä on viallinen tai väärä tuote, Cosmo vastaa uuden vastaavan tuotteen lähetyskuluista.
Palautuksen voi tehdä postitse.
 
PALAUTUSOSOITE
Palautusosoite: Cosmo verkkokauppa, Premium-aesthetic Oy, Solvikinkatu 17, 00990 Helsinki.
Palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa Cosmolle etukäteen. Suosittelemme, että pyydät tositteen palautuslähetyksestä.
Jos palautat hajuvesiä, hiuslakkaa, kynsilakkaa tai puhdistusaineita, palautuksessa tulisi käyttää alkuperäistä kuljetuspakkausta, jossa on kuljetukseen vaadittavat varoitusmerkinnät. Mikäli alkuperäistä kuljetuspakkausta ei ole, otathan yhteyttä Cosmon asiakaspalveluun, joka antaa ohjeet asianmukaisesta pakkaamisesta ja tarvittavista merkinnöistä.
  
MAKSUSUORITUKSEN PALAUTTAMINEN
Cosmo palauttaa maksusuorituksesi 14 päivän kuluessa palautus-/peruuttamisilmoituksen saatuaan edellyttäen, että palautus on vastaanotettu, tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteet takaisin. Palautus suoritetaan sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt tilausta tehdessäsi. Mikäli palautat koko tilauksen, palautamme myös tilauksen toimitusmaksun. Maksukorttiveloitukset palautamme samalle kortille, jolla maksu on suoritettu. Mikäli olet maksanut tilauksen verkkopankissa ja palautat tuotteita, laitathan tilinumerosi palautuslomakkeeseen maksunpalautusta varten.
Jos olet valinnut maksutavaksi laskun ja haluat palauttaa osan tuotteista, voit vähentää palautettavien tuotteiden hinnan lähetystä koskevan laskun loppusummasta. Palauttaessasi vain osan tilauksen tuotteista, sinun tulee kuitenkin maksaa toimituskulut.
Mikäli palautat koko lähetyksen, voit hävittää tilaukseen liittyvän laskun huomioiden kuitenkin, että sinun tulee maksaa mahdollinen toimitusmaksu.
Jos olet valinnut erämaksun ja palautat osan saamistasi tuotteista, maksa saamasi lasku normaalisti. Palautuksen suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelman viimeisiltä eriltä.


Share by: